petek, 12. april 2013

DAN OBISKA

Iz šole smo se odpravili že ob 8.30. Odšli smo skupaj 3.a in 3.b razred. Malce nam je zagodel gost promet, vendar so nas vseeno prijazno pričakali, kjlub temu da smo malce zamudili. Razdelili smo se v dve skupini in naš razred je odšel najprej po razstavi. Videli smo veliko starih in malce manj starih predmetov iz vsakdanjega življenja ljudi. V drugem delu našega obiska pa smo izdelovali panjske končnice. Dobili smo že izrezljane lesene osnove panjskih končnic, osnovni motiv in kopirni papir. S pomočjo kopirnega papirja smo narisali motiv na deščico, ki smo jo potem pobarvali. Nastale so čarobne mojstrovine. Utrinki tega dne bodo sledili.

Tukaj je še učni list.

Kaj pa ste si vi zapomnili od tega dne?

15 komentarjev:

  1. Najbolj mi je bil všeč star telefon Nokia. Všeč mi je bil tudi železen pasji ovratnik. Marko

    OdgovoriIzbriši
  2. bilo mi je zelo lepo.videli smo narodne noše in klobuke.videli smo tudi slike.maj.

    OdgovoriIzbriši
  3. Izdelal sem eno panjsko kočnico.ogledali smo si stare telefone.Bilo mi je všec ko sem izdeloval pansko končnico in pro ogledu starih predmetov.Denis

    OdgovoriIzbriši
  4. Najbolj mi je bilo všeč, ko smo izdelovali panjske končnice. Najprej smo risbo prerisali na panjsko končnico. Nato smo samo še pobarvali in izdelki so bili zelo lepi.


    Mija Zupan

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč mi je bil čoln čupa. Tudi izdelovanje panjskih končnic je bilo zabavno. Všeč mi je bil starinski telefon.
    Jaka Jovandić

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo je bilo ko smo risali na panjske končnice.Všeč mi je bil čoln čupa, ker je zelo velik. Všeč mi je bil pasij ovratnik ker je imel bodice. Narisal sem hudiča ki ženski reže jezik. Všeč mi je bil starinski telefon nokia. Ogledovali smo si stare predmete. Anis Ramić

    OdgovoriIzbriši
  7. Obisk muzeja mi je bil zelo všeč, saj smo videli veliko lepih in zanimivih stvari iz naše zgodovine. Zelo so mi bile všeč narodne noše, telefoni in poslikano blago. Zanimive so mi bile tudi ribiške mreže in čoln čupa. Najbolj pa mi je bilo všeč, ko smo delali panjske končnice. Na panjsko končnico sem narisala kozo.
    Tija

    OdgovoriIzbriši
  8. Obisk muzeja mi je bil zelo všeč,ker smo delali panjske končnice.Ogledali smo si tudi stvari in predmete,ki so jih uporabljali v starih časih.Najbolj mi je bilo všeč,ko smo poslušali o čolnih,ki so jih imenovali čupe.

    MIA

    OdgovoriIzbriši
  9. Obisk muzeja mi je bil zelo všeč, saj smo videli veliko zanimivih in poučnih stvari. Najbolj mi je bil všeč čoln čupa, narodne noše, poslikano blago in krplje. Najbolj pa sem si zapomnila, ko smo slikali na panjske končnice. Laura

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni je bilo najbolj všeč, ko smo risali in barvali panjske končnice. Bilo mi je všeč, ko smo ugotavljali letnice predmetov. Lovro

    OdgovoriIzbriši
  11. V muzeju mi je bilo zelo všeč: čoln čupa, narodne noše in risanje panjskih končnic. Narisala sem sovo. Komaj čakam na podoben izlet.

    Tinkara

    OdgovoriIzbriši
  12. Najbolj mi je bilo všeč, ko smo risali panjske končnice.Ni mi bilo všeč, ker smo se tako dolgo peljali.Rada bi šla še kdaj.Kristina

    OdgovoriIzbriši
  13. Najbolj sem se zapolmnil star telefon Nokia. Najbolj mi je bilo všeč, ko smo risali panske končnice.

    Žiga

    OdgovoriIzbriši
  14. Najbolj všeč mi je bilo ko smo risali panske končnice,všeč pa so mi tudi stare narodne noše.
    Najla

    OdgovoriIzbriši
  15. Najbolj mi je bilo všeč, ko smo izdelovali panjske končnice. Videli smo tudi narodne in ljudske noše. Velik čoln po imenu Čupa Marija, je narejen iz lesa in so ga uporabljali na Ljubljanskem barju. Videli smo tudi starinski telefon.

    Gaja Lucija Valant

    OdgovoriIzbriši